Eerste maand gratis huren

Nu huren

Algemeen

Dat is heel eenvoudig via ons online reserveringssysteem. Je ziet meteen hoeveel en welke units er nog beschikbaar zijn. Ook de rest van het proces verloopt vlot: bevestigen, betalen, het contract digitaal ondertekenen. Na de betalingsbevestiging krijg je van ons een code, waarmee je makkelijk tot bij jouw unit komt. Later volgt er ook een app die je code kan vervangen.

Er zijn verschillende soorten opslagruimten. Deze variëren van oppervlakte. Er zijn ruimten
beschikbaar op de begane grond, deze zijn bereikbaar zonder trap of lift. Voor de
opslagruimten op het eerste verdiep is een trap/ramp en lift voorzien. Deze ruimten zijn
goedkoper.

Dit kan je berekenen met de calculator op de website.
Je kan ook langsgaan, op afspraak, om de mogelijkheden te bekijken. Ter plaatse kunnen we
je telefonisch toegang verlenen en kan je even een kijkje nemen.

Dit kan je online via de website
Of we begeleiden je telefonisch…

Deze ontvang je automatisch, maandelijks via je email.

Minimale duur van 1 maand. Korting als je een langere periode kiest. 

We werken steeds per maand.

Uiteraard kan je sneller vertrekken, maar iedere begonnen maand wordt volledig
aangerekend.

De volgende regel is van toepassing : EUR 1 in de eerste maand, bij minimum duur van 3 maanden.
Soms zijn er tijdelijke- en gelegenheidspromo’s. deze moeten we dan telkens doorgeven

Nee, er is geen ventilatie

18 jaar, je moet een contract mogen tekenen.

Wegens veiligheidsredenen is er geen elektriciteit aanwezig in de boxen

Hetzelfde geldt voor het tegenovergestelde. Je kan veranderen naar een kleinere unit.

Grendel in het slot schuiven, ga na of de poort en deur gesloten zijn bij het verlaten van het gebouw (bescherm je bezittingen).

Toegankelijkheid

Je krijgt toegang tot je ruimte via de app en een vijf-cijferige code die je in het klantenportaal
kan terugvinden en via sms ontvangt.

Ons gebouw is uitgerust met camerabewaking, toegangscontrole, en een slim alarmsysteem. Daarnaast is Belstorage gesloten tussen 24:00 en 5:00 uur, wat ook heel ongewenste gasten buitenhoudt.

Neen, tussen 00.00 en 05.00 kan je niet terecht. Dit is om veiligheidsredenen

Er zijn trolleys/karretjes voorzien die je kan lenen om zo spullen van je auto naar de ruimte te brengen. 
Plaats deze steeds terug, zodat iedereen hier gebruik van kan maken!

Neen, tot aan de poort. Vandaar kan je gebruik maken van karretjes.

Er is 24/7 camerabewaking voorzien.
Elke box is voorzien van een boxalarm en boxcamera.

Ik krijg mijn box niet open

Wanneer de app niet werkt raden wij aan om de keypad te gebruiken.

Probeer met de app!

Bij een stroompanne worden de juiste instanties verwittigd en wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.

Controleer of je bent ingelogd op de app, verbonden bent met het wifi netwerk of jouw mobiel internet. Is je contract al van start of net verlopen? Staat er nog een betaling open?

Mocht dit allemaal in orde zijn en je kan niet binnen bel dan naar Belstorage op 03/205 56 00

Onze locaties zijn uitgerust met 24/7 camerabewaking en individuele alarmen voor elke opslagunit.

De huurprijs is inclusief BTW. Extra kosten zoals specifieke verzekeringspremies hangen af van de waarde van de opgeslagen goederen.

Lorem ipsum.

Contract en betaling

De prijs hangt af van de grootte en huurtermijn van de opslagruimte. Aangezien we transparant willen zijn, kan je de startprijzen terugvinden op de website. De prijs voor je opslagruimte is steeds inclusief BTW. Daarnaast betaal je ook een maandelijkse vergoeding voor de verzekering (afhankelijk van verzekerde waarde).

Een verzekering voor je opslagruimte.

Ja, forfaitaire waarborg van 150 EUR.

Je registreert jezelf via de website. Hierdoor is dit volledig gratis en betaal je geen administratie- en registratiekosten. Je betaalt ook geen geld voor een slot aangezien dit allemaal automatisch verloopt?.

Twee dagen voor de nieuwe huurperiode wordt het geld automatisch van je rekening gedebiteerd. Wanneer de betaling niet gelukt is zal je een mailtje krijgen met de uitnodiging om je betaalgegevens aan te passen in het klantenportaal.

– Huur box
– Gebruik trolleys (wel telkens terug op zijn plaats zetten)
– Camarabewaking
– Boxalarm
– Boxcamera

– Je kan betalen met visa, mastercard en bancontact. De gelden worden 2 dagen voor het begin van de nieuwe periode automatisch van je rekening gedebiteerd.
– Je kan je betaalgegevens steeds wijzigen in het klantenportaal. Zie wel dat deze correct zijn, ander verlies je mogelijk toegang tot je box.

De opzegtermijn dient 15 dagen voor het begin van een nieuwe periode doorgegeven te worden. Dit kan via het klantenportaal. Let er wel op dat de box leeg is bij het einde van de periode. Dit wordt door een Belstorage medewerker gecontroleerd. Als de box niet leeg is wordt de huur automatisch verlengd.

Bijvoorbeeld: ik ben 23 augustus mijn contract aangegaan. Dan dien ik voor 8 september op te zeggen voor de nieuwe periode die start op 23 september. Mijn box dient leeg te zijn op 23 september.

Via het klantenportaal of de app bij boekingen kan je het huurcontract stopzetten.

Bij boekingen:
– Bekijk gegevens (drop down meer info)
– Kies ‘opzeggen’

Je kan je contracten vinden in het klantenportaal bij boekingen

Deze ontvang je automatisch, maandelijks via je email.
Je kan je factuur ook terugvinden in je klantenportaal

Verzekering

Moet ik de goederen verzekeren? Is dit verplicht?
Ja, voor de huur van een opslagruimte is een verzekering verplicht. Het is in jouw belang om jouw bezittingen te verzekeren. Al onze vestigingen zijn uiteraard volledig gedekt tegen onder andere natuurrampen, maar het is nodig dat je je bezittingen tegen verlies of schade verzekert wanneer je ze bij ons opslaat. De verzekering kan worden afgesloten bij het boekingsproces 

Afhankelijk van de waarde van je bezittingen (minimum van €2.500), kan je al vanaf €5 per maand (incl. BTW) een verzekering afsluiten voor je spullen. Dit maandelijkse bedrag voorziet ook alle administratie met betrekking tot de verzekering, 24/7 camerabeveiliging en optimale bescherming van je goederen! Omdat we meerdere polissen hebben, genieten wij een interessant tarief. Jullie dus ook! 

Indien niet bij Belstorage afgesloten: verzekeringsbewijs aanleveren.

Je kan in het klantenportaal bij beheer box onder sectie “huurcontract” je verzekeringsattest vinden.

Verder vind je op onze website ook een voorbeeld van een verzekeringsattest.

App en Keypad

Bij de online boeking van een box moet je je e-mail doorgeven. Je zal een bericht krijgen met een link naar de app. Wanneer je deze link opent kom je automatisch in de app uit, je moet deze enkel nog op je startscherm zetten en je app is geïnstalleerd. Heel gemakkelijk!

Je gebuikt de app om de vestiging (incl. inkom en verschillende poorten) en je box binnen te kunnen. Afsluiten doe je manueel, zie dat je dit zeker niet vergeet.


Je kan via het klantenportaal:
– Je facturen en contract terugvinden

Je kan aan de hand van de keypad de vestiging betreden. Binnen hangt op aangegeven plaatsen ook een keypad waarmee je de box open krijgt. Gebruik de keypad die op het verdiep van je box hangt.

Indien nodig kan iemand je telefonisch begeleiden: 03/205.56.00

Een keypad is een klavier dat aan de ingang hangt. Door een vijf-cijferige code in te voeren zal de deur of poort openen.

To top